Söndag..

Så kom precis hem från Viksjö å njuter av att ha hela lägenheten för mig själv! Riktigt skönt å d händer inte alls ofta! Har precis ätit lunch men är grymt sugen på något riktigt gott så får se om det blir en tripp till Ica snart.. Är inte speciellt lockande att gå ut i det här kalla vädret...

Va uppe i Viksjö å träffade Sofie.. Hon åker tillbaka till Skövde ikväll så vi tog en långpromenad me hundarna! Å d va grymt kallt men kul å träffas å snacka lite... Känns skönt å ha henne härhemma så kommer sakna henne när hon åker tillbaka nu!

Så imorn börjar man jobba igen.. Ska bli kul att träffa alla dagishundar igen och jag tror Siri kommer bli överlycklig! Men er inte framemot promenaderna i denna kyla... Hoppas på lite varmare imorn! Kommer va grymt kallt i lokalen annars oxå =)

Jag är riktigt glad att jag stannade hemma istället för kryssningen =) Har grymt ont i halsen å tror att d skulle nog ha blivit värre av en partykryssning =) Sen dessutom e jag glad att jag träffa Sofie istället =) Sen så fick jag ju sova med min älskling i natt oxå å d e inte helt fel!
Fick iaf ett mess av Helena att dem hade haft kul så det verka ju bra... Får väl höra lite skvaller när dem kommer hem eller på jobbet imorn.. Inte säkert att jag e hemma när dem kommer.. Ska väl antagligen till H ikväll =)

Nä nu blir d nog en snabbis till ICA! usch hata PMS när man får så mkt cravings! Är sugen på allt så kommer nog köpa upp halva ICA! =)

Ha en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0