Snart...

så bär det av till IKEA  å sen vidare till Kista centrum för att gå på Clas Ohlson och sen äta god lunch! Ska bli riktigt kul å tyvärr e jag på riktigt shoppinghumör! Vill inte slösa pengar på onödigt så ska försöka hålla i plånboken =)

Fick bra mkt gjort igår å är riktigt stolt över mig själv att jag tog tag i allt! Har väldigt lätt för att bara lata bort en dag sådär men inte igår!

Satt även å prata me H massa igår.. Han börjar få lite långtråkigt där nu men snart kommer han hem... En natt till sen så e allt som vanligt igen =) Tror Siri saknar honom oxå så hon kommer nog bli riktigt glad på måndag när vi träffas igen! H e verkligen en klar favorit hos henne =) Sötnosen =)

Lägger in min favvolåt just nu =) Har denna på repeat på Spotify =)


Älskar den!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0