Så va man tillbaka igen...

Så idag är första dagen på jobbet på 2,5 vecka... Känns helt ok fast d e extremt lugnt... Kommer ha 5 hundar idag ( 6 st om man räknar Siri) så förhoppningsvis får jag sluta tidigare..
Kändes bra dumt å gå till jobbet idag när H låg kvar i sängen... Va riktigt lockande å bara strunta i jobbet å gå å lägga sig igen =) Siri är iaf överlycklig över att va tillbaka även om hennes bästisar inte är här idag =)
Dessutom har jag å H umgåtts hela tiden nu i 1,5 vecka så känns lite skumt å va utan honom idag... Han tyckte oxå d va jättekonstigt å va ledig utan mig =) Så jag saknar honom massa nu även om jag vet att jag kommer träffa honom ikväll!

Nä nu e d dags för en promenad i det kalla vädret!

Ha en bra dag!

Det jag skrev igår gäller en viss person som jag har kämpat för länge nu för att förstå.. men personen verkar inte bry sig överhuvudtaget så nu gör inte jag heller det.... jag orkar inte mer.. vill personen inte så vill personen inte... jag har bara tyckt länge att personen verkar ensam å bland det värsta jag vet är ensamma människor.. men nu bryr jag mig inte längre.. personen har själv satt sig i denna sits!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0