Paket!

Igår när jag kom hem från jobbet så hade jag fått en avi från posten om ett paket från Canada! Alltså en försenad julklapp från Lisa! Jag älskar paket! Så jag blev jätteglad..
Det visade sig vara ett mopspussel på 500 bitar =) Vet inte när jag ska hinna lägga det hela men kul iaf! Hinner kanske börja lite i helgen när H jobbar =)

Mådde inte så bra igår.. har helt å hållet tappat matlusten.... så fick knappt i mig någon mat alls å ögonen gick verkligen i kors.. så himla trött... så tog en promenad me Siri å köpte lite glass å d vart jag iaf lite piggare av.. Har nog aldrig vart så trött som jag va igår å jag fattar inte varför... så himla mycket hade vi inte igår..

Är riktigt svårt å gå upp på mornarna nu när jag börjar 6.45.... Att se H ligga kvar i sängen å bara vända på sig å somna om är tungt! =) Vill oxå sova mer! Snart är det helg!

I helgen blir det antagligen bowling med Ulrika å Martin! Det ska bli kul! Va riktigt länge sen jag spela! Dem ska även få träffa H =)

Igår såg vi första gremlins filmen =) Har inte sett den på evigheter å jag kallar ju alltid Siri för min lilla gremlin! Å jag tycker att hon å Gizmo har lite likheter =)



Nu är det dags för lite frukost!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0