Onsdagkväll!

Så nu har vi haft våran onsdagskväll! Jag kom på att jag ville fixa ugnen =) Handtaget losnade för lite mer än 2 år sen så d kändes som om det vore dags att fixa det =) Så nu har vi en fin ugn med ett handtag! Fick hjälp av Helena  att hålla i allt glas!



I helgen blir det att ta hand om alla fönster härhemma =) E nog dags för det efter 3 år i denna lägenhet! Det kanske botar min rastlöshet över att H e bortrest...

Helena har även gjort klart "mitt" pussel! Jag är ju väldigt rastlös så pussel är ju inte riktigt min grej.. La nog några bitar iaf men Helena gjorde det mesta =) Jag ville ju gärna se det färdiga resultatet så tack Helena =)









Nu ska jag ut me Siri en sista gång innan vi ska lägga oss!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag vill oxå ha ett sånt fint pussel!

2009-01-22 @ 01:15:05
URL: http://bergflyttarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0