Onsdag = nachos

Så ikväll blir det nachos med tjejerna! Är så himla sugen! Har ju även gjort after eight glass som jag har suktat efter i några dagar nu =) Ska bli grymt gott! Greys har ju inte börjat än men vi saknar ändå våra nachokvällar! Skönt å träffa alla en gång i veckan iaf å snacka lite =) H ville komma förbi ikväll.. Jag har fått honom å titta på Top Model så han kanske kommer förbi å ser det me oss.. Han ville se när tjejerna gråter när dem får makeovers! haha =)

Imorse va första dagen på riktigt länge som jag vakna pigg! Riktigt skönt.. min kropp kanske vänjer sig vid att gå upp vid 6 nu,.. lagom till helgen =) haha...  H vakna knappt när jag gick imorse.. väckte honom innan jag gick så jag kunde få en puss iaf vi inte ses ikväll =)
Siri är så trött på mornarna så vi tar oftast bussen till jobbet.. den tar ca 15 minuter istället för tåget som tar 4 minuter... men det är mycket skönare å åka bussen.. Siri hinner ta powernap å e lite piggare när vi kommer fram!

Ikväll ska jag boka bowlingbana.. måste bara kolla vilken tid H kan.. han jobbar ju i helgen =) Ska bli riktigt kul å träffa Ulrika å Martin igen =)

Nu är det dags för lite frukost!

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0