Nu har jag bestämt mig...

Jag ska sluta bita på mina naglar.. en gång för alla =) Så nu har jag chockrosa naglar för att inte bita på dem... så får se om detta funkar.. jag hoppas på d! Har försökt sluta tidigare men har aldrig lyckats... har nog bitit på naglarna så länge jag kan komma ihåg! men ska iaf försöka göra mitt bästa!

Nu har Helena å Ellie åkt på kryssning.. tror dem kommer få jättekul.. vi hade ju planerat att åka den 25:e med vårt gäng å d hade nog vart roligare tror jag.. eller d hade vart roligare om fler hade kunnat åka på denna.. Dem komma iaf köpa min dricka som jag vill ha hem så d e bra! =)

Max å Paul ville att vi skulle äta middag me dem inne i stan idag men H kände inte att han orka... Han har ju jobbat hela dagen så han e rätt trött.. Så vi ska iväg å äta middag själva istället å sen bara mysa hemma hos honom =)

Imorn ska jag träffa Sofie innan hon åker tillbaka till Skövde.. Ska bli kul!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0