Mysmåndag!

Hade en riktigt myskväll med H igår.. Vi har ju inte sett varandra på ett tag så det fanns massa massa å prata om =) Vi åkte å köpte sushi till middag å sen åt vi massa godis från båten =) H vart helt chockad att jag åt massa godis efter 19 (!!) bitar sushi! =) Men jag var verkligen grymt hungrig igår =)
Skönt iaf å höra att han har saknat mig minst lika mycket som jag har saknat honom! Å alla ni som ringde igår, jag stängde av ljudet eftersom jag ville umgås med H! Riktigt bra myskväll iaf! Va riktigt tungt å gå upp imorse! Båda va aströtta igår eftersom både hade gått upp vid 6 =) Men det är mycket svårare å gå upp när H ligger kvar i sängen =) Vill  bara lägga mig ner å mysa å somna om!
I helgen kan jag ju sova längre än han iaf! Å d känns ju iaf lite bättre....

Nya praktikanten på jobbet är jättetrevlig! Han pratar massa och är riktigt duktig! Alltid kul me praktikanter som pratar, blir lite roligare sällskap på promenaderna då!

Missade Bonde söker fru bröllopet igår men d borde ju gå i repris i helgen!
Nu e d dags för lite frukost!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0