Lyckad lördag!

Kvällen igår blev riktigt lyckad! Först åt vi middag som var riktigt gott! Sen gick vi vidare å spela bowling.. Har inte spelat på flera år så det var riktigt kul! Gick sådär men jag e nöjd att jag iaf fick någon strike =) Va väldigt jämnt mellan mig, martin å ulrika.. Men H drog ifrån rätt bra!

Efter bowlingen så gick vi vidare å spela lite biljard och guitar hero.. Guitar hero var mycket svårare än vad jag trott men grymt kul! Vi kom hem rätt sent men hade en riktigt bra kväll!
Vi missade pendeln me någon minut ås vi gick å satte oss på mcdonals ett tag å vänta på nästa.. Så vi kom hem strax innan halv 2 =)
Sov som en stock imorse å hörde inte ens att H's larm gick 3 ggr =) Han jobbar idag så när han åkte till jobbet så åkte jag å hämta Siri.. Va himla skönt att jag lämna bort Siri så jag inte behövde stressa hem!
När jag ändå va i Viksjö passa jag på att ta en långis i skogen med mamma å Siri! Så nu ligger Siri å sover å jag har precis gjort klart fakturorna denna månad...

Nu blir det lite mat å sen måste jag fixa lite tvätt! =( tråkigt men måste göras!
Ikväll blir det träffa H som vanligt =)
Ha en bra dag!

PS jag har börjat lägga detta mopspussel men det visade sig vara mycket svårare än vad jag trott! Så jag har i princip redan gett upp.. Helena har vart riktig duktig men jag har verkligen inget tålamod för pussel =)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Riktigt kul kväll! :D

2009-01-19 @ 21:20:58
URL: http://ulrikachu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0