Lovebug!

Helgen har spenderats med att städa å rensa ut alla mina grejer.. har velat göra det ett tag men har bara inte haft orken/tiden. Så nu har jag fåt det gjort iaf! Man hittar massa saker som man inte fattar varför man sparat på =) Men siri blir iaf söt när jag klär ut henne till lovebug =)



Riktigt skönt å få det helrensat iaf!
Hade riktigt kul på IKEA med Anna!
Det är alltid lika kul å gå å drömma på IKEA. Har länge velat haft djupa skålar härhemma å nu lyckads jag hitta det 2 st för 5 kr styck! Alltid lika billigt på IKEA. Anna gick å plocka på sig massa å slutnotan blev ändå bara 500 kr... =) Älskar IKEA! Jag blir bara mer å mer ivrig till å köpa massa saker men ska hålla mig! Vet ju inte alls hur min lägenhet kommer se ut.. Vill verkligen ha den där 2:an eller 1:an... Har verkligen siktat in mig på dem =) Å d jobbiga e ju att jag kommer bli så besviken om jag inte får nån utav dem... Så håll tummarna för mig! Hur som helst så löser d sig alltid!
Har ju turen att mamma å pappa bor så nära.. Om jag inte skulle hitta någonstans å bo så kan jag alltid flytta hem.. Givetvis inget jag vill eller siktar på men det känns skönt å ha den möjligheten.. E ju ändå mest hemma hos H =) men vill iaf ha min egna lägenhet!

Helena är just nu på visning på lägenheter i Kallhäll.. Likadana lägenheter som H bor i! Ska bli kul å se vad hon tycker om dem... H's är ju fin och perfekt för 1 person...

Nu ska jag ta ett varmt bad.. E så himla kallt å rått ute så känns som om d kan behövas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0