Lördag..

Så nu har jag äntligen lyckats logga in på bloggen =) Jag å Helena tog en långpromenad på ca 3 timmar i skogen vid Görväln idag... Helena tog tåget till Kallhäll så gick vi därifrån.. Så nu är Siri trött.. Vart en jättemysig promenad å d borde vi absolut göra igen!

Ikväll blir det middag me H's mamma å henne kille.. å kanske lite biljard efteråt =) Ska bli trevligt.. Måste bara komma på vad jag ska ha på mig! Men d löser sig! Ska iaf bli kul.. Siri får bli kvar hemma hos H men d e nog ingen fara.. Hon har ju sprungit 3 timmar i skogen =) Å så många timmar är vi inte borta =)

Imorn blir det mopsträff å d ska bli riktigt trevligt.. har inte vart på en mopsträff sen i typ augusti tror jag.. så d ska bli riktigt kul! Gäller bara för mig å hitta ut till Bålsta men d ska väl inte vara några problem.. Har ju hittat ut dit förrut =)  Tar även me mig Jenna.. Så Helena slipper tänka på henne =)

Nu måste jag göra mig fin, ska snart åka till H å lämna Siri å sen bär det av in till stan =)

ha en bra kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0