Kompisar / pojkvänner

Gårdagen va riktigt skum... men det var nog lika bra att få ut allt.. Har pratat massa me vissa personer nu och hoppas på en förbättring.. Hur som helst så känns d bra å bara säga vad man tycker/känner =)

Anna är iaf hur lessen som helst över att jag umgås så mkt med H... Hon tycker att jag valt bort henne å väljer H framför henne... å jag vet inte vad jag ska göra.. Hon vill att jag ska va hemma minst 2 ggr / kvällar i veckan... å jag vill inte det.. Varför ska jag sitta hemma å uggla när jag kan va hemma hos H å ha det bra? =)  Jag trivs så himla bra hemma hos honom så vi är mest där... Men Anna blir så lessen.. å jag tycker det är jättejobbigt att jag inte kan göra som jag vill.. Jag vet att jag umgås mkt med honom, å d har blivit extra mycket nu när båda har vart lediga... men jag ser inte det som något negativt.. jag ser det som något positivt.. Jag tycker det är skönt å veta att vi kan umgås 2 dagar i sträck utan å tröttna på varandra =) Får se om det blir bättre...
Bjöd me Anna i helgen om vi ska bowla.... Men vet inte hur kul det är för henne å följa me om det blir så att vi blir 2 par å så blir hon 5:e hjulet... Vet inte alls hur jag ska göra med detta.. Kommer ju va hemma på onsdagar men det räcker tydligen inte... får se hur detta slutar... jobbigt är det iaf...

Siri var verkligen helt slut efter dagis igår å hon e fortfarande riktigt trött.. har nog aldrig sett henne så trött =) Men hon hade kul igår =) Hoppas hon busar lika mycket på mopsträffen i helgen...

Är riktigt trött idag.. försökte lägga mig tidigt igår... men det slutar alltid med att jag å H ligger å småpratar flera timmar efter vi stängt av filmen =) så det vart nog rätt sent.. men d e mysigt å ligga i sängen å småprata så det är värt d =)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

När man är nykär vill man inget hellre än att få umgås med sin pojkvän :) Som kompis måste man ha lite förståelse för det. Man är ju fortfarande vänner, trots att det råkar finnas en kille med i bilden :)

2009-01-08 @ 15:44:31
URL: http://ulrikachu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0