Inte min dag idag!

Fick äntligen tag på Agria efter lång telefonkö men dem har iaf inte fått in några kvitton..  vilket enligt mig betyder att dem har slarvat bort dem... skulle verkligen vilja byta bolag men har utnyttjat siris försäkring för mkt så vågar inte.. Tycker iaf inte om Agria! Dem strular alltid..+ att dem alltid har massa undanflykter..

Sen så börja jag min städning å självklart gick munstycket på dammsugaren sönder.. men allt går å laga me lite tejp =)

Fick iaf sluta tidigare så har nu kopierat alla kvitton för Siri å ska strax hem till H å laga lite middag... blir pasta carbonara ikväll =)

Imorn ska jag å Helena ta en långpromenad me hundarna runt i Görväln skogen.. Hon kommer till Kallhäll å så får vi se vart vi går.. Lär ju ta några timmar iaf =) Men d e ju bara kul!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0