ingen rubrik =)

Hade en riktigt myskväll hos H igår.. Vi åt lyxmiddag å bara tog det lugnt.. Vi skulle köpa lax men den va slut så vi fick röding för samma pris även om den kostade dubbelt så mycket i kilopris =) Så det var bara att tacka å ta emot =)

Fick även lite tråkiga nyheter igår.. H's mormor å sjuk igen å ligger på sjukhus så nu åker han till finland för å hälsa på henne.. Han kommer åka på onsdag å komma hem på måndag.. Kommer kännas som en evighet! Men jag tycker absolut att han ska åka dit! Men han kommer vara grymt saknad... Visserligen finns internet å telefon men vi träffas varje dag så d e inte riktigt samma sak... Jag hoppas verkligen att hans mormor kryar på sig!

Dagen idag kommer nog gå riktigt fort! Helena har en trimning som antagligen inte kommer ta så lång tid... som tur har jag vår praktikant som sällskap.. Dessutom kommer det en till praktikant nu i eftermiddag =) Det tråkigaste me att Helena har trimning är att jag blir helt själv men samtidigt så e d pengar =) Å jag vill höja lönen! Skulle va så himla skönt nu när vi kommer flytta isär! En tusenlapp mer skulle göra så mycket!

Nu ska jag äta lite godis så jag piggnar till å sen blir det 2 långpromenader efter varandra =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0