Hemmafru!

Klockan är strax innan 11 å jag har fått massa gjort! Ska snart ta å dammsuga mitt rum oxå!
Rally har kommit hit å tanken va att ta en långis imorse men det är verkligen skitväder ute så blev iaf 30 minuter.. Det regnar i princip is så verkligen inget trevligt väder och hundarna ville inte gå!
Efter det så åkte jag till Willys å handla så jag kan göra lunchlådor till jobbet! Kommer göra lite indiska maträtter som går att frysa in och sen nu har jag precis plockat ut lasagnen =) Jag har i princip köpt mat så jag klarar mig me luncher resten av måndaden å d hela gick på 200 kr =) HIttade massa extrapris grejer och det lönar sig altid å köpa storpack! Ibland är det bra att vara ekonomisk! Gäller att passa på med att laga massa mat nu när jag ändå e hemma! Skönt å ha massa mat på jobbet me!
Känner mig som en riktig hemmafru!

NU ska jag inte sitta här å lata mig. Ska gå igenom alla mina grejer härhemma å slänga massa.. Anna håller på å rensar så då vart jag lite sugen =) Vi ska gå till IKEA imorn och kolla lite.. Ser verkligen framemot d! Älskar IKEA! Kul å få drömma lite oxå!

Dags att fortsätta!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0