Hem till kallhäll igen =)

Så ska jag snart iväg till H! Vi ska först förbi en snabbis å handla lite mat å laga å sen blir det hem till honom =) Vi har nog inte vart hemma hos mig på flera flera veckor men jag trivs så mkt bättre i hans lägenhet! Samma sak me Siri.. Hon älskar å va därborta =) 
Får se om vi börjar va härhemma mer nu när jag kommer börja jobba mer.. Men tror inte det =)

Nu har Helena kommit hem från kryssningen å dem verkar ha haft jättekul! =) Känner fortfarande att jag inte missade något.. Tyckte lite synd om Ellie som vart lite ensam när Helena fick ragg men men... Det är inte rätt anledning å åka på partykryss heller.,.. Det är verkligen inte min grej längre! Hade d mycket bättre hemma hos H iaf!

Det är mycket som jag inte skriver i bloggen eftersom jag vet vilka som läser.. Det är nog många som läser som jag inte vet om heller.. Så för att inte vara taskig / respektlös mot vissa så skriver jag inte allt här! Det finns mkt som jag vill säga, det finns människor som jag har så mkt som jag vill säga till men som jag håller inne med!
Jag orkar inte ens bry mig längre - saker å ting kommer aldrig ändras iaf.. Jag har gjort mitt å försökt men inget verkar funka.. så nu slutar jag bry mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0