H = bäst!

Tur att jag har H iaf... Kändes så himla skönt å få prata å mysa me honom igår efter allt som hände igår. Känner mig fortfarande totalt bortgjord! men men... Känns skönt att jag har H som jag kan prata av me mig om allt! Han förstår min frustration å han har insett hur otålig jag är... =) Kände verkligen igår att jag vet inte vad jag skulle göra utan honom... Kommer inte ens ihåg hur mitt liv såg ut innan honom å vi har bara träffats i snart 5 månader =)

Han tycker ju att jag ska köpa en lägenhet! Å d kommer sluta med att jag gör det om jag inte fått någon lägenhet i slutet på februari.. för då måste jag säga upp min lägenhet som jag bor i.. kan ju inte betala den själv och tjejerna flyttar ju ut så då har jag inget val... men jag hoppas verkligen att det löser sig...
Det jag känner mest e att jag inte vill lägga typ 500 000 på en lägenhet som jag vet att jag knappt kommer vara i! Visst jag å H kanske gör slut, vem vet? men det tror jag inte.. men jag känner att jag hellre betalar en hyreslägenhet så länge... å sen får vi se vad som händer om typ 1-2 år! Då kanske jag känner mig redo för att köpa en lägenhet... å då kanske jag slipper ta så mycket hjälp av mina föräldrar... Känns hemskt å låna pengar av dem nu när mamma e arbetslös å allt...
men vi får se... ska först ta å vänta på 1:orna som jag har sökt till nästa vecka.. kan ju faktiskt hända att jag får någon utav dem jag har sökt! Men jag e så negativ mot mig själv, när jag verkligen vill ha nåt så blir jag oftast så besviken när det inte blir som jag vill!

Somnade redan vid 21 igår.. tror all stress gör att jag blir så trött just nu.. hjärnan går på högvarv hela tiden... stackars H fick inget vidare sällskap! Får gottgöra d ikväll!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0