Gulligt!

Har bara en hund kvar å hoppas på å få gå snart.. Ska hem till H som har lagat middag till mig idag =) Han sa precis att maten e klar när du kommer hem =) Gulligt! Måste säga att jag är väldigt bortskämd =)

Att sluta bita på naglarna är rätt svårt... d har nu gått 5 dagar å jag hoppas att dt blir lättare om 1 vecka iaf.. har iaf fortfarande på mig detta fula rosa nagellack,. men d funkar.. har hänt att jag tänkt bita på naglarna men blir påmind av den fula färgen =)

Har iaf fått ett ärende gjort idag så d känns skönt.. ska ta å ringa agria på väg hem till H... Kommer sitta i världen längsta telefonkö! Å d e just såna tillfällen jag brukar bita på naglarna =)

Nu ska jag stänga av datan så jag kan gå när ägaren kommer... Hoppas på att hinna me 18.02 tåget till kallhäll... men som vanligt när man planerat nåt så är nån ägare alltid sen! Men än så länge är det 10 minuter kvar tills det tåget går.. =)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0