.

Nu sätter jag punkt för detta samtalsämne.. tänker inte sitta å älta längre.. det som händer händer å jag e så trött på hela grejen!! Orkar inte prata om det mer å orkar inte skriva om det mer i bloggen... jag kan inte göra mer än vad jag har gjort..

Ikväll blir det hem till H... Han har bjudit på maten dem senaste veckan/veckorna så ikväll är det jag som står för maten.. Så passar på att laga hans favoritmat.. får hoppas på att d blir gott bara =) Blir iaf tzatziki med fläskfile å potatis provenscale! Är riktigt sugen så hoppas jag lyckas..
Han går antagligen till gymmet medans jag gör maten =) Inte ofta jag lagar mat som han kan äta när han kommer hem. d e oftast tvärtom! Ska bli en riktigt mysig fredag!

Nu ska jag lägga mig en stund på soffan.. ska verkligen kämpa me å va vaken länge ikväll så då kan jag vila lite nu!

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh det lät ju himla gott! När det gäller boende så ska du se att det löser sig :) Helt plötsligt kommer det dyka upp en lägenhet som är tänkt att vara DIN :) Kramar

2009-01-30 @ 17:33:45
URL: http://ulrikachu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0