Datanörd!!?!

Igår var jag så duktigt att jag blåste om hela min data HELT själv och allt verkar funka som det ska! Fick virus i söndags så kände att det var dags att blåsa om datan.. Nu ska jag bara fixa ett antivirus program så e allt som det ska igen... Ska be en viss H om hjälp för virusprogram kan jag verkligen inget om! Vet bara att jag inte vill ha Norton, min data klarar inte riktigt av Norton så den blir så himla seg! E iaf stolt över mig själv att jag klara av å göra något sånt! Nu vet jag vad jag ska göra nästa gång (förhoppningsvis blir det ingen nästa gång)!

Pratade även med Jennas husse igår å han har kontakter här med centrum bostäder så om jag inte får någon av dessa lägenheter nästa vecka så kunde han hjälpa mig! Känns riktigt skönt! Ska ringa centrumbostäder idag å kolla vad hyrorna ligger på.. Kan tänka mig att det är lite dyrare att bo mitt i centrum men förhoppningsvis har jag råd med det! Ska även fråga lite om hemsidan, den e så sjukt dålig så kan ju passa på!

Just nu känns det som om tiden står stilla, men det är bara för att jag går å väntar på att det ska februari... för då kommer killen med lägenheten i barkarby hem å ska kolla på våran lägenhet.. då får jag svaret om han vill byta! Samt att jag har anmält mig till 2 andra 1:or som jag får svar på onsdag om vilken köplats jag har! Förhoppningsvis så är det bara jag som har anmält mig! men hur stor är den chansen? =)
Vill bara att tiden ska gå fortare... å så jobbar H i helgen så då kommer jag ha lite å göra då me... men ska städa lägenheten NOGA så att det inte blir så mycket å göra inför nästa helg, då barkarbykillen kommer å kollar på lägenheten!
Nu ska jag göra lite frukost.. Helena trimmar idag så d e jag å 2 prakikanter idag... får se hur detta går =)

Ha en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0