Äntligen måndag!

Det är nog första å sista gången jag kommer säga Äntligen måndag! Har nog aldrig velat ha måndag så mycket som idag! Idag kommer H hem eller han är redan i skolan just nu så blir till å träffa honom ikväll! ÄNTLIGEN! Hoppas på att han slutar skolan någorlunda tidigt så jag kan åka dit direkt efter jobbet! Siri kommer nog oxå bli helt överlycklig när vi ska dit!

Hade riktigt svårt å sova igår för jag hade så mycket som jag skulle ha me mig till jobbet idag som jag inte fick glömma =) Ändå glömde jag lite men fick me mig det viktigaste iaf! Som tur är har man ju Helena så hon kommer ner med resten sen när hon kommer =)
Hon fick svar till den där hyres ettan hon sökte på söderhöjden.. Hon har köplats 322 =S tydligen var det 330 st som hade anmält intresse för den lägenheten! Jag blev (är) chockad! Hade trott att d kanske skulle vara typ 10 st eller så...
Hoppas på att d kommer fler ettor så hon kan få en! Allt löser sig alltid! Men tänk vad perfekt om jag får min etta i barkarby, anna sin lägenhet i sumpan å helena en etta i jakan =) Det skulle vara så perfekt!

På lördag blir Siri 3 år! Fattar verkligen inte vart tiden tar vägen! Hon va ju precis min lilla valp! Iofs e hon nog fortfarande d! Så hon ska bli jättebortskämd på lördag =)

Idag får vi ny praktikant å denna gång är det en kille =) inte ofta vi har killar här så det är kul!

Nu ska jag fortsätta läsa min bok =) Ska försöka läsa ut den idag! Tycker att den är bra så det ska nog inte vara någon fara!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0