Äntligen fredag!!

Känns inte alls som fredag idag... vart helt fel när man blev ledig en dag mitt i veckan =) men skönt ska d bli iaf.. förutom all städning jag måste göra =) Men men... hade tänkt börja me städningen igår men såg att Helena har en trimning idag... så får vänta tills hon e klar me den =)

H va jättesöt igår... han gjorde hela kvällen för mig eftersom jag sa att jag va trött efter jobbet =) Så när jag kom hem så hade han lagat jättegod middag å sen tappa han upp ett varmt bad så jag fick slappna av lite =) Jättemysig kväll å jag kände mig så uppskattad å bortskämd... Så vill jag att alla kvällar ska va men då kanske man skulle tröttna??!? =)
Va så trött så jag somna vid 22 igår... tråkigt för H men han va oxå rätt trött... så jag vakna imorse vid 7 å va klarvaken =) men d va mysigt å ligga kvar å mysa lite =) Men jag vakna på helt fel sida imorse så va lite smågrinig... Har dåligt morronhumör egentligen men d va länge sen jag kände mig grinig så... va hemskt när jag va i tonåren.. då kunde man inte prata me mig på morronen... men nu har jag blivit bättre... Har ganska mycket humörsvängningar p.g.a. mina p-piller men brukar kunna kontrollera det mesta..

Nu ska jag ut på min första promenad för dagen! =) Har grymt ont i mina fötter men köpte någon salva igår så får hoppas att den hjälper.. har ju bara gått en dag men den verkar riktigt bra!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0