Äntligen fredag!!

Trodde det var ett skämt när jag fick ett mess vid halv 6 imorse... Folk verkar tro att vi alltid är vakna när dem messar halv 6 å säger att deras hund är ledig idag! Skumt.. men som tur är så somnar jag om riktigt lätt! Stackars H som är ledig idag men som blir väckt av mig när jag går till jobbet vid 6 =)

Ska bli så himla skönt me helg! Att få sova iaf till kvart i nio =) Sen så kommer det bli en fullspäckad helg men det är bara kul! Imorn så blir det bowling med Ulrika å Martin å då kommer Siri få va hos mormor å morfar! Så jag får ännu längre sovmorgon på söndag när jag ska göra fakturor =)

Idag har vi inte så mkt hundar så då blir det en lite längre promenad med hela gruppen! Det är lite kallt ute men det verkar bli riktigt fint väder iaf! Så d ska bli skönt! Måste inventera hela butiken som vi glömde bort att göra innan julstängningen.. så ska snart börja med det! Skönt å bli klar med det idag!

Igår var jag å H på en vietnamesisk restaurang, inte speciellt stor skillnad mot en kinesisk restaurang men man fick grymt mycket mat för pengarna! Det jag valde var lite väl smaklöst men d H åt var grymt gott! =)

Nu e d dags för lite frukost innan jag måste börja jobba! =)

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0