Å historien om agria fortsätter...

Mailade in mina kvitton förra veckan för 3:E gången! å idag fick jag som svar att försäkringen är uppsagd sen i 23/11 förra året alltså 4 dagar innan siri opererades!!! Så min hund har alltså vart oförsäkrad från dess å är fortfarande.. har nu ringt runt till en massa för å se om det kan lösas! Siris uppfödare har inte sagt upp den och fattar inte alls vad som har hänt! Den är betald fram till juni så om inte annat ska jag har pengarna tillbaka! Om det inte löser sig me agria å jag måste teckna ny försäkring så byter jag absolut försäkringbolag! För alla hennes problem kommer ändå inte gälla / få ersättning för om jag tecknar inom agria igen! Men först ska jag kämpa för att få rätt! Jag har ändå ett kvitto på nästan 12000 som jag ska ha pengar tillbaka för!

Nu väntar jag på att dem på agria ska ringa tillbaka... dem hade lite dataproblem samt att dem skulle kolla vad som har hänt!

HATA AGRIA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0