5 dagar utan H ='(

Så nu har jag mailat massa med killen som har lägenhet i Barkarby! Så vi ska träffas om 2 veckor när han kommer hem från frankrike å kolla på lägenheterna.. Hoppas verkligen att han gillar vår lägenhet... Känns som om det mest hänger på det faktiskt... Men jag ska storstäda å vädra ut hundlukten å inga hundar får va hemma när han kommer =) Så får vi se! Det ska va skinande rent iaf när han kommer.. Måste dessutom försöka fixa vår spis... Järfälla Hus har fortfarande inte hört av sig....
Sen så läste jag på Järfälla Hus hemsida att det kunde ta flera månader innan dem gör en besiktning på lägenheten å ingen får flytta innan denna gjorts... Dessutom så måste dem kolla den nya hyresgästens ekonomi.. Eftersom han flyttar till en lägenhet med högre hyra så måste dem kolla upp honom så jag hoppas att han har bra ekonomi för annars får inte jag byta... Så d känns lite halvkrånligt å byta men håll tummarna.. Jag hoppas verkligen att det går som jag vill!!
Känns riktigt spännande!!

Så idag åker H till finland å kommer tillbaka på måndag.. Känns jätteskumt! Sen i september har vi vart ifrån varandra max 2 dagar.. Så vet inte riktigt vad jag ska göra när jag har massa tid för annat =) Får se vad man hittar på...
Han kommer förbi senare ikväll å säger hej då... Han ville träffa mig en sista gång innan han åker =) Han kommer vara saknad iaf! å förhoppningsvis kommer han sakna mig me =)!

Gjorde fajitas till middag igår å d va nog det godaste jag ätit på länge.. vet inte om det var för att jag va grymt hungrig eller så men gud vad jag åt! H va på gymmet fram till ca 19.30 så jag gick förbi gymmet å hämta hemma nycklarna å ställde mig å gjorde iordning mat tills han kom hem =) Jag kommer ofta hem till honom å då har han gjort mat till oss så nu var det min tur att skämma bort honom å d funka =) Vi har lite olika matvanor så d e kul att han gillar det jag älskar! Gjorde fisk me potatis å sås häromdagen som han va lite skeptisk mot =) men när han väl åt så tyckte han att det var grymt gott!
Kul!

Så ikväll är det nachos å top model som gäller =) är grymt sugen på guacamole även om jag åt det igår! Det går inte att tröttna på =) Måste även komma ihåg att scanna in alla kvitton till Agria ikväll så jag kan maila iväg det hela...

Känner mig väldit nedstämd idag å inte alls på mitt bästa humör... Visserligen är det väl den tiden på månaden men ändå.. Är grymt känslig just nu... JOBBIGT!!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0