Triangelbyte!

Så är det torsdag igen... denna vecka har känts grymt lång men snart e d helg =) Somnade som en stock igår å d va länge sen jag sov en hel natt så jag försov mig lite imorse.. Vaknade strax innan halv 7 men kom ner till jobbet innan 7 iaf.. Känns verkligen som en sten har släppt å jag kände igår hur musten gick ur mig! Ska ringa banken idag å kolla lånalternativ! Så håll tummarna för mig!
Håller även på å fixa med detta triangelbyte... Skulle va så skönt om d skulle funka.. sitter å väntar på svar från 5 olika håll just nu.. har mailat dem så om dem inte svarar innan imorn så får jag börja ringa.. Det känns lite halvkrångligt å svårt eftersom jag letar lägenhet åt ett par som jag inte träffat/känner. Det är svårt å veta vad dem vill ha.. så tänkte maila dem om vilka lägenheter jag tänkt kontakta å se ifall det är någon som är intressant! Annars är det ju ingen ide å ringa!
Sen får man ju hoppas att alla gillar varandras lägenheter! Jag har redan bestämt mig för ettan.. Jag är inte så petig så länge jag får bo i jakan! Sen så vet jag ju att Järfälla Hus besiktar alla lägenheter så SÅ himla hemska kan dem inte va! Dessutom är det inte så dyrt om man skulle vilja måla om eller så!
Men det är många som ska bli nöjda!

Va inne i stan igår me Anna å köpte lite nya snygga underkläder! HM hade 20 % i alla sina butiker så det var jättebra! Jag hittade ett jättesnyggt set så får vi hoppas att H gillar d oxå... Det är ju trots allt alla hjärtans dag på lördag så lite uppklädd kan man ju va =) Frågade honom häromdagen va han planerat å han har tydligen inte ens tänkt på att d e alla hjärtans dag! Vet inte om han säger så för att jag inte ska förvänta mig något på lördag eller om han inte "firar" alla hjärants dag.. I vilket fall som helst så jobbar han så jag hoppas på att vi hittar på något på kvällen!
Igår va H å köpte nintendo WII så ikväll blir det WII kväll! Ska bli grymt kul å han satt igår å fixa iordning allt å fixa me dem spelen jag vill ha! Han e så snäll!

Så har man blivit förkyld som alla andra... vet iofs att jag har blivit smittad av H... nyser hela tiden och har ont i halsen.. men d går nog över rätt snabbt! Har det rätt lugnt på jobbet nu när vi har hjälp me praktikant!

Kommer nog gå på några visningar i helgen med mamma! Ska bli kul å titta lite iaf... kommer nog inte köpa något förräns dem kommer hem från thailand... Dem kommer hem den 5:E mars så får vänta lite.. men d gör verkligen inget.. om det råkar diffa med någon månad så får jag väl flytta hem.. men d känns mkt bättre å flytta hem om man vet att man kommer flytta ut snart igen =) Det är synd att alla lägenheter i Jakan är så dyra... d e ju helst här jag vill bo... så får gå på lägenhetsvisningar i Kallhäll å hoppas på att Sofie vill hålla kontakt me mig iaf! =P
Säger nog upp vår lägenhet i slutet på februari nu om inte triangelbytet funkar! Lägenheten i barkarby har jag redan gett upp!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ellinor

dessa 3 tycker jag skulle passa dig perfekt

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/20257558.htm?ca=10s om inte kan du iaf få se 2 söta bilder =)



/ Kram E

2009-02-12 @ 20:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0