Riktigt bra onsdag!

Det vart en riktigt lyckad onsdag igår! Trevligt å ha alla samlade igen! Överhuvudtaget var det en bra onsdag igår eftersom det enbart inträffade positiva saker igår! Känns så skönt å äntligen ha kontraktet.. Å dessutom säga upp våran egna lägenhet! Hoppas Järfälla Hus kan hitta nya hyresgäster snabbt!

Försöker få tag på min mäklare nu men har inte lyckats.. Skulle ha pratat me honom igår när jag hämta kontraktet men han va inte på kontoret utan det vara bara hans assistent där.. Hoppas han ringer upp snart!
När man pratar om trollen så ringar han,.. Tur att jag prata me honom nu iaf för han hade inte vart i kontakt me min bank.. Så himla skum mäklare... Alla som jag har pratat me som köpt bostad så pratar mäklarn alltid me banken å skickar in alla papper som behövs så slipper jag fixa allt. Han lät mest chockad när jag sa så. Han skulle iaf ringa så får hoppas att det hela löser sig!
Fan va jag önskar att detta inte hade vart så krångligt å han inte hade vart sååå skum! Jag har konstant en klump i magen om att allt kommer bara skita sig å jag kommer bli betalningskyldig på miljoner.. nu kan det typ inte hända men iaf! Att gå runt med denna känsla är bara så jobbigt! Varför kunde inte jag ha fått en bättre mäklare? som var mer samarbetsvillig? SUCK! Längtar såååå tills allt detta är över... Jag har ju en tenta oxå den 20 mars men jag känner att jag inte kan koncentrera mig alls! Ska kolla om jag kan boka om den.. Kommer inte kunna slappna av helt förräns allt detta är klart å d e ju i slutet på mars! Eller iaf tills jag har skrivit alla papper med banken! Å d kan jag inte göra förräns mamma å pappa kommer hem om 1 vecka!

Nä nu ska jag lägga mig å läsa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0