-----

Att Helena känner sig skyldig för att hon köpt lägenhet tycker jag är jättejobbigt... inget av d här är hennes fel! Så sluta tänkt så!!!

Hur som helst så går jag på visningen imorn... känns iofs rätt onödigt! Men kan väl va kul å titta.. Hoppas bara att det e idag jag känner mig totalt hopplöst å hatar allt.. å att jag e på bättre humör imorn...
Har nu suttit lite mer än 1 timme i vardagsrummet å prata me tjejerna.. å känns iaf lite bättre! TACK!
Jag hatar å må dåligt inför folk så visar väldigt sällan hur jag egentligen mår... men ikväll kunde jag verkligen inte hålla d inne.. Jag har inte kännt såhär på länge om ens någonsin..
Det handlar inte om lägenheten.. visst jag blev jättebesviken... detta handlar om allt.. d e alldelles för mkt på en gång å jag hinner inte med... hur mkt jag än försöker så räcker det inte.. å nu efter jag hitta dessa knölar på Siri (IGEN) så kände jag bara att jag orkar inte mer! Nu har det bara blivit för mkt!

Har nog iaf kommit fram till att det är nog bättre om jag väntar med lägenheten! Att jag försöker me denna hyreslägenhet å får jag inte någon innan jag måste flytta ut så får jag flytta hem.. å då kan jag spara ihop mer pengar å ha råd med mer saker.. som det är nu så kommer jag inte ha råd me nåt.. inte en enda möbel när jag flyttar in... men man vet ju inte alls vad det är för bostader som kommer komma ut till försäljning å till vilka priser...
Får vänta å se vad mäklarn säger imorn.. Känns iaf skönt att jag tar me H! Jag måste bli bättre på att faktiskt släppa in honom.. att faktiskt våga be honom om hjälp är ett stort steg för mig! Jag vill liksom inte va i vägen.. å han vill inget hellre än å hjälpa mig.. bara jag som har så svårt att lita på folk tyvärr.. men han litar jag på! Han e d mest positiva som har hänt den senaste tiden. E så glad för honom!

Jag är dessutom väldigt tacksam för allt stöd å hjälp jag får! Vet att jag kan vara otroligt grinig just nu men jag e såååå stressad.. så jag ber om ursäkt om jag låter det gå ut över er!
Vill bara säga TACK! Ni betyder massa!

Nu om 5 minuter hade Moa fyllt 14 år! Hon är saknad varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0