Gårdagen

Alla hjärtans dag igår blev riktigt lyckad! Vi åt riktigt god mat å mös till melodifestivalen! Tvingade H att se den men jag måste se melodifestivalen.. Tyckte att rätt bidrag gick vidare! Sen spela vi lite WII å mös framför en film. Såg inte mkt av filmen då jag somna rätt snabbt. Hade nog feber igår för jag har svettats/frysit hela natten men nu verkar den va borta iaf.. Nu väntar jag bara på att hostan ska försvinna oxå.. e så trött på å hosta..
Mina muffins + middag vart iaf riktigt populärt hos H =) Å jag fick paket.. Fick en bukett med tulpaner och en parfym.. Vart jätteglad.. han hade stått å valt ut en parfym bland alla på Vikingline när han va där! Å den lukta jättegott! Kände mig iaf grymt uppskattad å omtyckt igår! Lite jobbigt att jag inte kan prata å hostar hela tiden men försökte iaf göra det bästa av situationen...

Idag ska jag å mamma gå på 2 visningar i Kallhäll! Är inte direkt intresserad av någon utav dessa men kul att titta iaf.. Båda kräver renovering å jag känner att jag bara vill flytta in! Så vi får se... ska ju även på visning imorn!

Nu ska jag hosta lite till  å tycka synd om mig själv =P

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0