Städa, städa å ännu mera städa!

Så mycket som jag har städat dem senaste veckorna har jag nog aldrig städat.. Vet inte hur många gånger vi har sprungit med skräp och gått till källsorteringen.. Fattar inte vad allt kommer ifrån! Dessutom när vi flyttar så kommer i princip kasta allt i denna lägenhet! Synd bara att dem har kastat massa färg på porten.. Hoppas dem städar bort d hela innan torsdag iaf! Känns inte som ett bra första intryck om han ska komma å titta på lägenheten =)

Dagens roligaste va nog ändå när jag å Ellie försökte få bort stolsdynorna på balkongen som hade fryst fast i själva betongen.. haha va länge sen jag skratta så mkt. Vi satt med varsin skruvmejsel, hammare och varmt vatten å kämpa..
Kan ju bara undra vad grannarna tänkte?
Men nu är vår balkong i princip tom... Det kommer vara så fint när han kommer hit å tittar på lägenheten.. Ska försöka få honom att komma hit på torsdag... e så nyfiken på hans 1:a så vill se den nu! å jag vill så gärna veta vad han tycker om vår lägenhet.. dessutom kommer jag va hemma på onsdag så då kan jag städa massa!

Har sagt till H att han borde köpa en wokpanna så jag kan bjuda på wok nångång. Det är verkligen nåt jag älskar! Så han ringde precis å sa att han köpte en wokpanna så nu blir det wok ikväll! Ska bli riktigt gott!

Jag å Anna va på outlet å IKEA idag, köpte lite småsaker.. Är på sånt himla shoppinghumör å d känns bättre å köpa lite småsaker till min lägenhet än kläder. Kläder har jag så det räcker och bli över!!!

Nu ska jag vila lite... Har sovit grymt dåligt dem senaste dagarna...

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0