Söndag

Gårdagen vart riktigt trevlig! Vi gjorde hur mkt mat som helst så jag å H har det även till lunch / middag idag! Vart bakpotatis med aoili å skagenröra med rostbiff å sallad! Sen så gjorde vi äppelpaj å rabarberpaj till efterrätt! + massa godis! Så rullade hem från Viksjö igår!
Melodifestivalen va sådär.. riktigt tråkiga bidrag! Men EMD va väl dem som va bäst! Men det var en riktigt tråkig omgång!
Efter melodifestivalen spelade vi lite Besserwisser... jag å anna i ett lag mot ellie, helena å H! Gick riktigt dåligt å jag vann bara en omgång av 4... men kul var d iaf!

Siri å jag har hittat en ny morronpromenad nu! Finns en jättemysig liten park precis här.. Med en liten ankdamm å så! Hon tycker det är jättekul å gå någon annanstans!

Om 1 timme ska vi iväg å kolla på lite möbler med Helena.. Ska bli kul! Har hittat 2 butiker i Vällingby... Vissa saker var väldigt dyra så får se om det finns något för oss.. Står inga priser i katalogen och hemsidan har inte allt!

Ska försöka plugga fram tills dess! Dem har inte börja renovera här än! =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0