Sjuk

å tycker verkligen så synd om mig själv! Känner mig nästintill döende så får se om jag orkar att åka hem till H eller om jag ska gå å lägga mig tidigt istället =)

Har iaf vart på 2 visningar nu.. Den ena var verkligen HEMSK! Det var hål överallt å sen hade dem bara rollat färg överallt.. å dessutom var den bara ofräsch rakt igenom! Så den säger vi absolut nej till på en gång!
Den andra var mkt fräschare men behöver ändå renoveras. Den kostade "bara" 495.000 så då får jag lite pengar att renovera för å då får jag ju som jag vill ha det! Hon som bodde i den rökte i köket så den luktade rök men sånt går å fixa!
Ska ju gå på en visning imorn på en helrenoverad lägenhet för 595.000.. Så d känns skönt å se vad man har å jämföra med. Det enda jag skulle behöva göra i den lägenheten e att måla lite.. å d e ju inte alls farligt... men frågan e om det är värt 100.000 extra? för dem pengarna skulle jag kunna renovera den andra å få det helt å hållet som jag vill!
Sen är det visning på en jättefin1:a  för 575.000 nästa helg... Den är oxå totalrenoverad jättefint å helt i min smak! har mailat den mäklaren för att se om man kan få en privatvisning eller så innan...
Det är svårt å veta hur man vill göra.. dessutom har jag inte fått min lånelöfte än.. hoppas på att få det imorn iaf! Vill iaf ha klart allt sånt innan mamma å pappa åker till Thailand på tisdag kväll! Så jag slipper oroa mig! Så jag vet vad som händer! Men tror inte det ska vara några problem!
Men jag har ju otur när det gäller allt! Så för en gångs skull hoppas jag att jag får som jag vill!

Nu ska jag försöka göra lite middag.. e grymt seg men måste ju äta.. även om aptiten inte e på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0