så arg!

fick inte lägenheten!! Kom in ett bud på 520.000 å d tyckte jag va lite mkt för den lägenheten.. eftersom det är ett renoveringsobjekt så tyckte jag att d va lite mkt!
Stackars mäklare som fick världens utskällning av mig! Men jag va arg å sååååå besviken... hoppas att jag aldrig behöver va i kontakt me honom igen!
Nu ska jag iaf gå på visning på en likadan lägenhet imorn vid halv 10.. den ligger på 525.000 så det kommer vara mitt bud å isåfall mitt enda bud... det är några som ska gå på den i helgen oxå... så vi får se! Den har iaf renoverat badrum så den känns mer värd pengarna!

Det var iaf riktigt pinsamt å ringa den mäklarn. Han ringde mig imorse om en annan som jag va å kolla på i måndags.. Sa nej till den imorse å sa att jag skulle köpa den 51:an... Jag sa att kontraken skrivs ikväll så nr 19 va inte aktuell längre å så va d samma mäklare som ska visa lägenheten imorn =) Så liiiite smått pinsamt men vafan!
Ska ta me mig H imorn på visningen.. alltid bra att gå 2.. man kollar ju på lite olika saker!

jag känner mig helt tom just nu! Känner att jag ger upp! Allt pekar emot att jag ska bo själv, att jag ska "få" en lägenhet! Allt verkar bara emot mig så jag känner mig extremt låg å besviken..



=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0