Pluggdags!

Så sitter hemma hos H å försöker plugga men det går mindre bra.. Grannen ovanför renoverar sitt badrum denna helg så dem borrar hela tiden! Dem har förvarnat så detta visste jag om men trodde inte det skulle höras så mycket! Så imorn när jag ska plugga så lär jag inte sitta här.. dem tog precis en paus i borrandet så hann iaf me 3 kapitel.. har ju läst detta förrut så det mesta är bara repetition. Funderar på att ta en promenad me Siri istället.. kom fram till idag att vi nästan alltid går åt samma håll när vi tar promenader.. så nu ska vi utforska åt andra hållet tänkte jag! Får se om vi hittar någon rolig promenad väg!

H är just nu på gymmet å lär va typ 1 timme till... Sen åker vi nog upp til Viksjö å handlar å fixar! Ikväll kommer tjejerna upp til Viksjö å äter middag samt kollar på melodifestivalen.. ska bli riktigt trevligt! Jag e ju husvakt så jag måste upp dit å vattna blommor å lite så! Pratade me mamma igår å dem har det jättebra! Hon sa att dem har kommit till paradiset! Så lite avis är man! Dem hade ca 39 grader varmt när jag pratade me henne!

H å jag har idag haft diskussion om sängar igen! Han e lite speciell då han inte vill sova över hos mig för att jag har för liten säng! Jag har ju trott att d bara är bullshit men idag så sa han att d är så! Min säng är på 120cm å hans är på 140 cm.. för mig så är det verkligen ingen skillnad! Han säger att han verkligen inte kan sova i en så liten säng som 120 cm... Helskumt enligt mig.... men sen så e ju H en av dem mest envisa människorna jag känner! Så han skulle nog aldrig erkänna att han har fel heller =) Har ändå sagt åt honom att om jag nu flyttar närmare så kommer han få vänja sig vid att sova i en mindre säng! Just nu är vi ju mkt här för att jag inte bor själv (enligt mig iaf)! H säger att vi mest är här för att jag har för liten säng =)

Aja ska nog ta ut Siri nu! Dem borrar för fullt å jag som e sååå ljudkänslig vill inte få ont i huvet!

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0