Närmar sig helg!

Klockan är snart 16 å d e dags för mig å gå hem! Ska bli såååå skönt me helg! Har hela helgen fullbokad så den kommer nog gå fort!

Känns verkligen helt sjukt att jag flyttar om 4 veckor! Det är ju ingenting!!! Har suttit idag å kolla lite på ett ungefär vad "mitt" kök skulle kosta och min hall! Å det var inte alls så farligt dyrt som jag trodde.. Har ju inga mått så har bara tagit på ett ungefär men längtar massa till när jag kan börja göra det hela. Kommer nog kunna göra det till jul! =)
Åhh längtar sååååå!

Ikväll blir det bio! Ska se "Män som hatar kvinnor".. Ska bli kul å se den eftersom jag ÄLSKADE boken. Man brukar alltid bli lite småbesviken! Går med Sofie W, Ellie, Helena och Micke.. Fick inte me mig H eftersom han inte gillar svensk film! Så det blir till att åka hem till honom efter. Kommer knappt hinna se honom i helgen känns d som så lika bra å passa på!

Nä nu ska jag gå hem!

Ha en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0