Måndag.

Så va nästan denna jobbdag över! Kändes inte så tungt att gå upp imorse fram tills jag kom till bilen.. Den har ju stått still sen igår å va nu täckt i snö! Så det tog ett tag å skrapa.. Sen hade den inte hunnit ploga vägarna riktigt när jag åkte till jobbet så låg i 40-50 hela vägen! Men kom iaf i tid! Tur att man alltid är ute i god tid!
Dagis har vart jättelugnt idag, många e lediga eftersom det är sportlov denna vecka!

Igår va H's mamma + kille över å bjöd på fika! Riktigt trevligt å dem är så söta.. Kom fram till att jag är väldigt petig när det gäller fikabröd! Det är inte mkt som jag gillar! Så igår åt jag mitt första wienerbröd på flera år å d va inte så illa som jag kom ihåg.. Men inget jag själv skulle köpa!

Har fortfarande urinvägsinfektion så jag hinkar vatten å tranbärstabletter... den är inte alls jobbig nu men jag känner av den fortfarande. Hoppas verkligen att den är över till helgen! På lördag ska jag på middag å fira Ulrika.. Ska bli riktigt trevligt å jag ska självklart gå. Men det planeras även utgång efter som jag oxå vill gå på men får se hur det är me min urinvägsinfektion då.. Inte så kul å gå på krogen med det.. Så håll tummarna för att det kommer försvinna!
H skulle oxå ha kommit på denna middag men hans jobb planera in en personalfest samma kväll..å dem har inte haft en personalfest på 4 år tror jag han sa så d e klart han ska gå på den =) Han skulle ändå inte följt me ut efteråt!

Snart kommer Sofie till Sthlmt igen!!! Å hon har verkligen vart saknad! Ska bli kul å skvallra me henne igen! Hoppas hon kan komma på vår nachokväll på onsdag!

Nu ska jag ta å klippa klorna på Siri innan det är dags å börja röra sig hemåt! Har massa städning å sånt kul å ta tag i ikväll! =( men sånt måste göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0