Lördag!

Himla skönt me lördag! Jag å Helena har vart å storhandla på Willys.. Samt vart å titta på båda Bauhaus och IKEA! Hittade ett snyggt kakel som jag vill ha till mitt kök när det blir dags! Hämtade även lite broschyrer om kök å garderober på IKEA.
Tyvärr har min urinvägsinfektion blivit värre igen så kunde inte riktigt bara gå runt å strosa som jag ville.. Så nu sitter jag å dricker massa tranbärsjuice för att den ska lbi bättre till ikväll.. Ska på restaurang å fira Ulrika ikvälll å d ska bli riktigt trevligt.. Alla ska sedan vidare till Lemon å jag vill verkligen följa me men får se hur min blåsa mår!

Filmen igår va jättebra även om böckerna är så mkt bättre! Filmen va bra gjord även om man inte visa alla detaljer. Men filmen va lite lång för min blåsa så fick hålla mig så d e därför min urinvägsinfektion kom tillbaka...

Nu ska jag vila lite så jag orkar med allt ikväll!
Siri får va hemma med Helena å d ska nog gå jättebra! Hon brukar vara rätt snäll =P =)


Kommentarer
Postat av: Sofie & Sally

Siri snäll? Knappast! Hon är ju värsta mördarhunden! ;)

2009-02-28 @ 15:02:55
URL: http://stallions.se/sally

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0