Köplats?

Fick svar på en lägenhet idag... Har köplats 436 så tror inte jag kommer få den =P Hade verkligen inte räknat me denna lägenhet... Detta var en 1:a som alla som står i kö på järfälla hus kan söka..  Å jag har hellre plats 436 än typ plats 5... för har man plats 5 så får man ju upp hoppet lite =)

Känns mest som om det blir lägenheten i barkarby... å jag tror faktiskt att jag kommer trivas där... Ser framemot att få se den.. hoppas verkligen att det blir på torsdag! Lägenheten har riktigt bra läge förutom att Barkarby känns riktigt dött... Men det är typ 2 minuter till tåget å typ 5 minuter till Willys... så d blir nog bra!

Gjorde Wok hemma hos H igår... Vart hur gott som helst... men H är ingen grönsaksmänniska så han tyckte inte att det var lika gott som jag tyckte =) Men det var han som ville göra wok... Vi har väldigt ovanliga matvanor... Jag får honom å prova massa nytt... hans matvanor bestod i princip av pasta med tonfisk innan vi träffades.. han har inte fått mig å prova så mycket nytt... men jag tycker det är mycket mycket roligare å laga mat om man är 2...
Vi har ju kommit ur det här "nykär" stadiet nu å det märks... på både gott och ont... H har vart på riktigt konstigt humör hela helgen men jag hoppas det går över.. Vet inte riktigt vad d har vart me honom men tror inte d har något me mig å göra... Känns bara skumt att han ska bli så "konstig" helt plötsligt... men imorse va han sig själv igen... Killar kan väl oxå ha PMS! =)
Själv har jag vart lite lessen hela helgen... vet inte varför.... har inget å va lessen för... vet ju att det är mina p-piller som spökar igen... har pms å känner att jag är jättekänslig =) så känner mig bara lessen.... det är mest irriterande för jag har inget å va lessen över...
Ställde mig dessutom på vågen igår hemma hos H.. kom fram till att den visade alldelles för mkt... eller så har jag gått upp ganska mycket i vikt sen vi träffades... känns hemskt... tänker inte säga vad vågen sa för alla som löser detta kommer tycka jag är dum för att min nuvarande vikt är verkligen ingenting =) H tyckte oxå jag va larvig... men ska väga mig på den idag igen... så får vi se... =)

Nu ska jag göra mig iordning för första promenaden.. har riktigt lugnt på dagis idag å dessutom inga praktikanter =)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0