Kontrakt!

Så nu har jag skrivit kontrakt för min lägenhet! Det hela kändes jätteskumt så H lät sin mäklarkompis läsa kontraktet... Det var inget konstigt kontrakt utan standard kontrakt men ändå.. Mäklarn har vart riktigt skumt så d kändes riktigt bra att någon annan som kan tyckte till om det hela! Å allt såg bra ut så nu har jag skrivit under allt!
Men allt är inte klart än... så jag vågar fortfarande inte hoppas.. SÄljaren bor i Helsingborg å alla papper har skickats till honom så han kan skriva under.. Å inget e helt klart förräns han har skrivit under alla papper! Så får veta i början på nästa vecka om han skrivit under... Är iaf ett steg närmre...

Dagen idag har vart riktigt lugn å skön på dagis! Jag håller just nu på med all städning å det går framåt iaf! Har inte så mkt kvar.. som tur är så har det vart rätt lugnt idag så kunde göra mkt innan Helena gick!

Nu ska jag fortsätta städa så jag kommer hem till H!
Han har verkligen vart ett otroligt stöd å hjälp under hela denna grejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0