Ingen bra start på dagen...

Kände imorse att jag va grymt grinig, gjorde iorning mig rätt snabbt å gick till jobbet.. Jag å H brukar ligga å mysa lite på mornarna men imorse sov han stenhårt... så han fick en snabb puss innan jag gick... Vi gick å la oss jättetidigt igår så känner mig iaf någorlunda utvilad men hade grymt svårt å somna igår.. H somna riktigt snabbt medans jag låg å vred å vände på mig... Har haft lite svårt å sova senaste tiden och sover väldigt oroligt... Men vet att det kommer lugna ner sig när jag vet vad som händer me min lägenhet! Har iaf accepterat tanken med att jag kanske flyttar hem! Då kan jag spara ihop massa pengar till en möbler och liknande tills jag "får" en lägenhet!

Va iaf grymt grinig på bussen å kände bara att jag ville sjunka genom jorden bland alla morronpigga personer... Så kom till jobbet vrålhungrig. Har dessutom bestämt mig för att börja äta riktigt frukost! Så köpte gröt igår så jag kan börja äta gröt på mornarna.. Så när gröten e klar å jag ska börja äta så märker jag att kanelen e slut! Så kan säga att gröten va rätt smaklös! å mitt "glada" humör va nu på topp!

Om 1 vecka åker mina föräldrar till Thailand, Måste säga att jag är lite avis... skulle oxå vilja åka bort på semester å bara slappa å njuta av solen.. har tröttnat lite på vintern nu å längtar massa till våren.. Det som är skönt är att jag får bil i 2 veckor! Ska oxå vara lite husvakt..

Pratade även med Sofie i Skövde igår.. Hon lät verkligen sjuk å jag hoppas hon kryar på sig snart! Hon kommer snart upp hit!! Vilket ska bli jättekul! Ulrika ska fira sin födelsedag så då kommer Sofie upp! Ska bli riktigt kul! Ska se om jag får me mig H på det hela me... han e lite anti till å gå ut.. men men..

Nu ska jag göra mig iordning å jobba lite!

ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tänk om han inte hade varit ute på krogen där i september o tatt nattbussen hem då hade ni inte träffats! Så få med han ut nu =)

2009-02-11 @ 18:02:10
URL: http://www.metrobloggen.se/05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0