Helgen!

Har haft en riktigt bra helg!

I fredags så va vi hemma hos mina föräldrar å åt riktigt god tacos även min brorsa + sambo kom dit! Vi spelade även besserwisser å d gick verkligen pinsamt dåligt för mig å h. Vi spelade i lag parvis och jag å H fick helt omöjliga frågor... Alla reagera på våra svåra frågor men sista omgången gick bättre för den vann vi! Tur d annars hade d vart riktigt pinsamt! Riktigt trevlig kväll å jag typ rullade hem!

I lördags så tog jag å Helena en långis i slasket vilket va riktigt skönt... På kvällen va vi på middag hos Sofie å en nyopererad Sally.. Så d va skönt att Siri blev lite trött eftersom hon skulle vart ensam hemma..Men H mådde inte bra utan är sjuk nu så han stanna hemma å va Sirivakt... Faktiskt första gången som han passa Siri å d hade gått jättebra.. Va grymt skönt å komma hem å slippa gå ut me hunden på en gång! LYX!! Kvällen hos Sofie va riktigt lyckad å återigen så rullade jag hem! Massa god mat å efterrätt.. Vi såg även på melodifestivalen å spelade WII.. Jag fattar verkligen inte vad svenska folket ser hos Caroline af Ugglas??! Men alla har väl olika smak men ändå... hoppas verkligen inte att hon kommer till globen, iofs spelar väl det ingen roll så länge hon inte vinner!

Igår tog vi det riktigt lugnt hela dagen.. Förutom en långis me Siri så spenderades hela dagen i sängen medans H spelade sina dataspel! Va länge sen som jag tog det så lugnt! Så vi åkte å köpte pizza till middag å mös till en film! H är som sagt sjuk!

I fredags mailade jag en person med en 2:a i barkarby om eventuellt byte... Fick personens nr å helgen har spenderats till att försöka få tag på personen utan att lyckas... så väntar på att personen ska ringa tillbaka idag annars mailar jag h*n ikväll.. Vet inte vilket kön det är på personen, namnet låter både som tjej/kille =)
Det roliga är att lägenheten ligger våningen över min brorsa =) haha men jag ska ju bara ha den till å byta bort den! Men det är lite roligt ändå!
Skulle va så skönt å byta bort lägenheten me denne person istället för gubben som var å titta på vår lägenhet i torsdags - blev så irriterad på honom! Dessutom kanske vi kan göra ett byte tidigare då =)

Nu kom vår praktikant för veckan så nu ska jag jobba lite!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0