Fredag kväll

Känns riktigt skönt me fredag! Kom precis hem från jobbet å har nu duschat.. hann nästan klar me all städning på jobbet, orkade inte göra butiken utan kände mest att jag ville hem! Ikväll ska vi på middag hemma hos mina föräldrar... Min bror + sambo kommer oxå... ska bli riktigt trevligt... föräldrarna bjuder på tacos så det kommer ätas massor!

Nu har H blivit lite sjuk, hoppas det går över lika snabbt för honom som det gjorde för mig! Mitt gick över på nästan 24 timmar vilket va jätteskönt!

Imorn blir det middag hemma hos Sofie W med tjejerna och H... Kommer ätas god mat, massa efterrätt å antagligen spela WII... kommer bli riktigt kul.. Operationen för hennes hund Sally gick iaf bra vilket känns jätteskönt! Men eftersom hon e nyopererad så får våra hundar stanna hemma! Tror det är lika bra.. så Siri får ligga å sova själv i några timmar, d brukar hon bara tycka e skönt!

Nu ska jag göra mig iordning för kvällen!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0