Fredag den 13:e!

Hade inte ens tänkt på att det är fredag den 13:e idag... några hundägare som har påpekat det när dem har lämnat sina hundar! Så idag ska vi ta d lugnt på dagis! Iofs så tror jag inte på sånt där men ändå..
Har iaf hamnat i målbrottet igen =) Min förkylning har satt sig på mina stämband så min röst e jättemörk å sexig =P =) Siri kände inte igen min röst så hon såg lite förvirrad ut imorse.

Jag å H hade riktigt kul igår.. Vi satt å spela WII typ hela kvällen! Så himla roligt även om det är lite svårt! Men man lär sig nog rätt snabbt! Grymt kul är det iaf!
Fick dessutom veta att jag kommer få en present av H på lördag! Nåt som han köpt för några veckor sen! Har verkligen ingen aning om vad d kan va! Så himla nyfiken! Hade inte räknat me att han skulle göra något på alla hjärtans dag
Jag har ju fixat lite inför alla hjärtans men inte alls mkt.. så funderar på om han ska få en present oxå? eller om jag ska bjuda honom på middag eller så? hmmm tåls att tänka på iaf! Vad köper man för alla hjärtans dag present till en kille?

Så igår så skickade jag in en ansökan om lånelöfte till banken... Så får vi se om jag får något lån.. men d borde inte vara några problem hoppas jag... Hoppas på svar idag! annars blir d svar senast på måndag hoppas jag.. vill iaf veta innan mamma å pappa åker till thailand på tisdag.. ifall dem måste gå i borgen så dem kan fylla i alla papper innan dem åker! Tror inte jag kommer köpa något innan dem kommer hem men skulle va skönt å ha alla papper klart iaf! Har även bokat in en visning på måndag! Mamma tyckte mkt om den lägenheten så tyckte det var värt å titta på den! Den ligger i Kallhäll så då blir det till å bo nära H =)
Sen så går triangelbytet sådär... En har hört av sig men dem skulle ha någon som skulle se deras lägenhet ikväll så om det inte blev något med det så skulle dem höra av sig.. Paret som har ettan är iaf riktigt trevliga och tycker jag gör världens jobb! Så dem är så grymt positiva så hoppas verkligen jag hittar en till dem! Deras lägenhet ligger som sagt på vasavägen riktigt nära centrum! Skulle va perfekt för mig å Siri =) Den är dessutom på 40 kvm! Känns lagom stort!

Nä nu ska jag ta å fixa lite här på jobbet!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie & Sally

Micke fick nått år strumpor av mig! Tråkigt egentligen, men då fanns jättesöta på HM med homer simpson på som det stod nån gullig text på :)Tror det kanske finns liknande nu. Annars tycker jag det räcker med att bjuda på mat eller något :D Men sen är ju vi inte nykära längre hahahah!

2009-02-13 @ 18:41:30
URL: http://stallions.se/sally

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0