Denna eviga väntan....

Så killen som skulle komma till kl 17 fick förhinder å ska komma efter 20... så himla trött på denna väntan hela tiden!! Jag som hade planerat allt så bra men nu orkar jag knappt bry mig! Är så otålig å d värsta jag vet e folk som e dåliga på å passa tider samt ställer in i sista sekund..
Han har heller inte fått tag på tjejen som bor i hans etta just nu.. så den kommer jag inte heller få se ikväll.. men vet att detta är min enda chans så kommer nog skriva papper utan att ha sett lägenheten... Järfälla Hus kommer besikta den innan jag flyttar in och är den hemsk så kommer han få renovera den innan jag flyttar in... men lägenheten e redan nyrenoverad så tror nog att den är rätt fräsch..

Va precis å käka middag me mamma å pappa å ska nu ta ett bad för att fördriva tiden...


Kommentarer
Postat av: Sofie & Sally

tröttsamt!

2009-02-05 @ 19:39:28
URL: http://stallions.se/sally

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0