Dagens frukost!

Dagens frukost bestod idag av:
* 1 Ipren
* 1 noskapin
* 1 UVA - E (tror jag dem heter)
* 2 tranbärs tabletter
* 2 järntabletter
* 1 B-vitamin
* Nässpray

Känner mig som världens knarkare men jag hoppas allt detta kommer hjälpa lite iaf! Har iaf inte ont i halsen å hostan känns mkt bättre... Gick å la mig tidigt igår men har knappt fått någon sömn ändå... Har nyst å hostat om vartannat hela natten.. dessutom har jag nu fått början på urinvägsinfektion! Hoppas verkligen att jag upptäckte den i tid så den inte hinner bryta ut helt! Känner inte direkt för att va på jobbet idag men inte mkt man kan göra åt det när man är egen företagare.

Ikväll ska jag gå på ytterligare en visning å jag hoppas verkligen att jag får mitt lånelöfte idag! Ju mer jag tänker på lägenheterna igår så blir jag mer å mer intresserad av den ena! Känner mig iaf lite manad att renovera lite å få det som jag vill.. dessutom va grunden rätt fräscht där.. Vi va ju bara 2 st på visningen så hoppas på att d bara e jag som budar!
Spännande iaf!
Ikväll ska mormor me på visningen... hon är i sthlm å tyckte det lät spännande.. Ska bli kul å se mäklarens min när vi kommer.. Jag. mamma å min mormor =) Vi e rätt lika å man ser verkligen att vi e släkt!

Så imorn åker mamma å pappa till thailand.. är lite smått avis! Skulle oxå behöva lite semester känner jag! När dem är borta så är jag lite husvakt! Ska vattna lite blommor å så.. dessutom får jag tillgång till bilen i 2 veckor.. så behöver inte köpa nytt busskort som gick ut igår! Känns rätt skönt!

Nä nu ska jag nysa lite till och sen försöka få i mig en riktigt frukost oxå... finns inte mkt som lockar en dag som denna!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan jag e med dig Tessan! Så du har fått tag på Uva-E! Trode de hade slutat tillverka det. Noskapin, känner du att det hjälper nåt? Det har ingen verkan på varken mig eller Elin. Vi har båda knaprat dessa piller under våra sjuka dagar.

Nu får du bli frisk snart!! Jag kommer ju om en vecka typ!

PUSS

2009-02-17 @ 00:14:20
URL: http://www.metrobloggen.se/05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0