Bostadsrättsägare!

Så nu är alla papper påskrivna å allt är klart! Så nu har jag fått min fina etta =) Så himla glad att allt löste sig! Ska åka å hämta kontraktet efter jobbet samt lämna in papper om uppsägning till Järfälla Hus! Känns jätteskönt men samtidigt läskigt! Kommer nog inte fatta det hela förräns jag flyttar helt å hållet =) Inflyttning sker 31 mars!
Nu har jag massa saker å säga upp på vår 4:a så nu blir det till att sitta i telekö ett tag! Men åhh vad allt känns bra!

Jag är inte längre bostadslös utan bostadsägare! Att jag skulle köpa en lägenhet trodde jag aldrig! Men d ska bli sååå kul å fixa den till min! Å jag vet ju att jag redan trivs i området!


Lyckosrus!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort grattis!!

2009-02-25 @ 15:32:59
URL: http://ulrikachu.blogg.se/
Postat av: Linda Sundberg

Grattis Terre!! Äntligen

Kram Linda

2009-02-25 @ 16:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0