Berg och dalbana

Mår 10 ggr bättre idag när det gäller influensan.. H va jättegullig igår å lät mig spela WII, dricka cola å äta massa godis! Dessutom åkte han til apoteket å köpte några tabletter som skulle va bra för influensa.. lite läskiga tabletter men dem verkar ju funka.. mår mkt bättre idag..å börjar dessutom få tillbaka min röst..
men däremot e min urinvägsinfektion mkt mkt mkt värre idag... tog inte me mig några tabletter eller tranbär till H igår! Tänkte inte ens på att jag hade haft urinvägsinfektion hela dagen.. den gick ju bort så kände inte av den på kvällen.. dessutom hände så mkt annat igår så jag kände mig lagom stressad... så imorse vakna jag kl 4 å har sedan dess sprungit på toaletten.. har nog aldrig längtat så mkt till jobbet å mina tabletter =) Lyckades iaf somna om nån timme men springer på toaletten HELA tiden å känner mig hela tiden som om jag kommer kissa på mig.. får skylla mig själv när jag åt så mkt socker igår!

Va på en visning till igår å den va verkligen såååå fin! Men den kommer jag inte ha råd me! Fick inga positiva besked från banken igår.. Allt strula ihop sig och till slut fick jag iaf ett lån på 495,000 så jag ska buda på en lägenhet idag.. men den kräver renovering.. inget akut men ändå... det kommer ta ett tag innan jag har råd med det! Men d kan va kul å få det som jag vill.. dessutom trivdes jag riktigt bra i den lägenheten.. den kändes riktigt bra å jag kan se mig själv bo där! Så håll tummarna för mig idag!

Har annars lyckats hitta 2 triangelbyten som jag har som andra hands val.. dessutom prata jag med gubben som har 1:an i barkarby å allt flyter på bra i frankrike sådär kanske det oxå kan bli ett byte,.. men för mig är det mest intresant å köpa denna lägenhet! Ska ringa mäklarn snart å se om han har fått in några bud på den! Hoppas inte!

Detta är verkligen en berg och dalbana å jag e så himla trött på den! Igår gick jag från å tro att jag skulle få banklån till att inte få till att få lite mindre! Å d e så jobbigt! Jag vill bara ha allt detta klart!

Nu ska jag göra mig iordning för en promenad!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0