Bättre....

Mår iaf lite bättre idag... men helt återstäld är jag inte... Anna var ju sjuk hela helgen så jag har säkert fått hennes smitta... Alla symtom jag har just nu är exakt samma som hennes.. orkar inte vara sjuk just nu men d orkar man väl aldrig... skönt iaf att jag itne är jättedålig.. jag mår lite illa å är öm i kroppen men mer än så är det inte!

H fixade lite me min data igår å nu e d mkt mkt snabbare... å han ska fixa ännu mer den så att den blir ännu snabbare =) SKÖNT!

Anna sålde vårt matbord igår så nu ekar det tomt i vårt kök.. men men... skönt för henne.. Hon hade inte räknat med att det skulle gå så fort!

Har verkligen ingen ork till å anstränga mig å skriva.... så avslutar nu!
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Krya på dig! :) kram

2009-02-04 @ 10:59:38
URL: http://ulrikachu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0