Äntligen torsdag!

Åhh jag har verkligen längtat massa till denna dag å nu när den e här så blir jag lite smått nervös! Ikväll kommer killen som vill byta lägenhet och kollar på vår lägenhet.. Vi har städat som tokar hela veckan så jag hoppas verkligen att han gillar den! Håll även tummarna för att jag får se "min" lägenhet idag oxå.. Han hyr ut den i andra hand och hade inte fått tag på tjejen som bor där igår kväll när vi prata... Jag e så nyfiken!! Han kommer iaf förbi vid 17 och mina föräldrar kommer vara med. Vet ju inte alls vad detta är för kille och tjejerna jobbar så känns tryggt å ha någon hemma.. Sen är mina föräldrar jättenyfikna på "min" lägenhet =)

Igår hade vi vår nachokväll som vanligt! Å H kom förbi å åt =) Han tyckte det va rätt gott! Han fixade hela min data igår så nu är den hur snabb som helst.. Han har dessutom satt i Windows XP istället för Vista så nu tar det knappt 1 minut å starta / stänga av! Är så himla nöjd! Nu kan jag sköta all bokföring från min data!
H e verkligen det bästa som finns! Det är riktigt praktiskt å bra att dejta en datanörd =) Han har ju velat fixa min data jättelänge å nu lät jag honom göra det! Så nu är den som ny! Vi öppnade även helenas data och det var grymt mkt damm i den! haha... vilka tussar det kom ur den! Så nu kanske fläkten inte låter lika mycket!

Idag kastreras Sofie sin Sally.. å d kommer gå jättebra! Sofie har vart jättenervös hela veckan men d kommer gå bra! Skönt å ha d gjort sen å slippa tänka på löp å grejer =)

Nu ska jag äta lite frukost å vänta på alla hundar! Har massa endagspassningar idag vilket känns jättekul... Wilma kommer hit å hon har inte vart här sen innan sommarn förra året tror jag... =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie & Sally

Tack för det moraliska stödet! :D Allt har gått jättebra! Är SÅ nöjd med stället jag valde! Superbra veterinär! Kramar

2009-02-05 @ 13:52:34
URL: http://stallions.se/sally

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0