Alla hjärtans dag!

Så idag är det alla hjärtans dag! H jobbar idag så vi "firar" ikväll.. Min förkylning har blivit mycket sämre så blir nog en hemmakväll.. Funderar på att baka till ikväll.. Är grymt sugen på antingen kladdkake muffins eller på kärleksmums.. Får se vad jag hinner med / orkar med. Får ju även paket av H ikväll! SPÄNNANDE!
Helenas mamma e på väg över å vi ska sitta me bokföringen idag! Kommer nog ta några timmar men hoppas iaf att jag kommer hinna baka... Ska även försöka installera bokfäöringsprogrammet på denna data! Hoppas verkligen att det funkar!

Imorn blir det att gå på lägenhetsvisningar med mamma.. ska bli kul! Ingen av dem imorn är speciellt intressanta men kul att titta iaf! Ingen av dessa är renoverade så om man köper någon av dessa så måste den renoveras.. Så känns lite lättare att köpa en renoverad på en gång.. men får se =)

Ha en riktigt bra alla hjärtans dag!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kärleksmums passar ju bättre idag än kladdkakemuffins, men muffins är godare :P

http://www.recepten.se/recept/kladdmuffins.html dessa brukar jag göra, de är hur goda som helst!

kram på alla hjärtans dag

/ E

2009-02-14 @ 11:14:59
URL: http://bergflyttarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0